pühapäev, 4. veebruar 2018

Täna on kuues päev Indias ja aeg meenutada natukene mida kõike põnevat ära sai tehtud.
Teisipäeva hommikul Delhi lennujaama maandudes teadsin, et õhtuks on soov jõuda Agrasse, kus on Taj Mahal.
Eeltöö on selle reisi puhul olnud puudulik, mis tähendab, et marsruut on küll enam vähem välja joonistunud,aga see kuidas või millega kusagile minna tuleb käigu pealt. Metrooga sai kenasti 80 eurosendi eest delhi rongijaam juurde ja seal tahtsin samaks päevaks rongipiletit Agrasse mis on u 200 km Delhist. Tänu oma sinisilmsusele olin ühel momendil rongijaama kõrval kuskil offices , aga kuna rongipileti eest küsiti u 15 euri ja see tundus kahtlasemast kahtlasem, siis saatsin ma nad kukele ka läksin sihikindlalt rongijaama . Rongijaama teisel korrusel oligi turistide jaoks mõeldud piletikassa kust sain oma pileti 2 euriga. India rongid on küll vanad aga 2 klassis kannatab sõit küll. ( see sõit kestis natuke üle 3 tunni aga järgmiseks nädalaks on ostetud 15 tunnizele rongisõidule pilet..see saab olema elamus, mida vist rohkem ei tahaks). Agra kaks põhilisemat vaatamisväärsust ongi Taj Mahal ja siis Agra kindlus.
                                       Taj Mahal
                                     Agra fort
Kohaliku mehe pensionile saatmise pidu, kuhu juhuslikult sattusime. Pakuti süüa ja juua.


Käisin mõlemas ja tõesti on ikka uskumatult võimsaid ehitisi suudetud püsti saada ja seda juba sajandeid tagasi. Agrast tagasi saime ühe delhist pärit noormehega kes oli ka Taj Mahali külastamas ja ööbis samas majutuses. Ta oli meeleldi nõus mind ja kahte hispaanlast ning üht argentiinlast Delhisse endaga kaasa võtma. Üks päev sai veedetud Delhis ning tutvutud sealsete vaatamisväärsustega. Lend Goasse kestis kaks tundi ja kohale jõudsin kuskil 8 paiku õhtul. Kuna oli pime ja vahemaad goas pikad ning ma ei teadnud kuhu ma minemas olin siis võtsin toa lennujaama vahetuslähedusse. Tuba oli küll üksiku seljakotiränduri jaoks kallis aga veel kallim olnuks taksoga kuskile ranna lähedale majutusse sõita. Järgmisel päeval sõitsin kopikate eest kohaliku bussiga linna et siis rongijaamast järgmiseks nädalaks piletid ära osta. Uskumatu on see et järgmiseks reedeks ma olen ootejärjekorras ehk siis pileteid polnud mu jaoks. Üldse see piletite ostmine rongijaamast on kuidagi nii palju keerulisem kui meil eestis ja soomes. Väike lõuna sisse söödud ja siis oli mõte roller rentida. Linnas ei tahtnud keegi ilma passi panti andmiseta rollerit rentida, aga õnneks tuli üks sõbralik mootorattaga paksuke, kes lubas mu viia kuurortisse kust kindlasti antakse tagatise vastu. Leidis mulle ühe külalistemaja ka mis kärab kah ja nii ma siis läksingi täna hommikul rollerit rentima. Tagatisraha otsima hakates selgub, et osa rahast oli jalutama läinud. Täpsemalt on rahakotist puudu 75 dollarit ja u 150 eurot. Kui niigi on olnud väljakutsuv olla üksi reisil siin Indias kus puudub loogika ja loogilisus, siis see seda olemist siin paremaks ei teinud. Ometi on kott olnud koguaeg minu vahetusläheduses. Eks pean lihtsalt veelgi hoolsam olema ja tean , et MITTE KEDAGI peale iseenda usaldada EI TOHI.
Üritan nende goa ilusate randade ja päikse toel sellest üle olla ning nautida!

                                        Enne
                Ja pärast. Soodne ja moodne (3€)
                      Vaatamisväärsus Delhis.
                        Rannapäev Goas.
Kohalikud bussid Goas. Tunni ajane sõit 30 eurosenti.



Sten tänab ja püüab oma asju hoida nii, et järgmine kord ei peaks varastest juttu tegema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Goa ja sealt lõuna poole

Nädal möödas jälle nii et panen mõned toimetused ja tegemised kirja muidu ununevad veel ära. Goa on Indias väga populaarne piirkond puhka...